×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :72
وبینار مدیریت خشم برگزار شد.

وبینار مدیریت خشم برگزار شد.

به همت مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان وبینار آموزشی مدیریت خشم ویژه کارکنان محترم ستاد دانشگاه برگزار شد.

استرس را مدیریت کنیم

استرس را مدیریت کنیم

به همت مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان، وبینار آموزشی مدیریت استرس با ویژه کارکنان محترم ستاد دانشگاه برگزار شد.

کارگاه مهارت مدیریت خشم
مرکز مشاوره و سلامت روان برگزار کرد

کارگاه مهارت مدیریت خشم

کارگاه مهارت مدیریت خشم برای دانشجویان جدیدالورود (ورودی مهر 1400) برگزار شد

وبینار آموزشی «من و فرزندم» ویژه کارکنان
مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار کرد

وبینار آموزشی «من و فرزندم» ویژه کارکنان

مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان در تاریخ چهارم و پنجم آبان وبینار «من و فرزندم» را از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار کرد.

برگزاری جلسه مشترک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشجویان

برگزاری جلسه مشترک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشجویان

به گزارش روابط عمومی مرکز مشاوره، جلسه مشترک مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان و اعضای شورا صنفی با حضور محمد نوری، رئیس مرکز مشاوره و سلامت روان سمیه شعبانی و زهرا صابر روان‌شناسان مرکز مشاوره خانم عباسی، خانم بختیاری، آقای برزیده و آقای الله قلی‌پور اعضای شورای صنفی دانشجویان برگزار شد.

برگزاری وبینار آموزشی ارائه کیس دشوار

برگزاری وبینار آموزشی ارائه کیس دشوار

به گزارش روابط عمومی مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شورای برنامه ریزی خدمات یاورانه منطقه ۱۰ سومین جلسه ارائه کیس دشوار برگزار شد.

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست