×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/30 - 15:31
  • بازدید : 342
  • تعداد بازدید : 90
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار کرد

برگزاری کارگاه مهارت ارتباط موثر در بین کارمندان

کارگاه آموزشی مهارت ارتباط موثر با تدریس بانی بزرگ، روانشناس مرکز برگزار گردید.

مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتـی برگزار کـرد

برگزاری کارگاه مهارت ارتباط موثر در بین کارمندان

طبق گـزارش روابـط عمـومی مـرکـز مشاوره دانشگـاه، کـارگاه آمـوزشـی مـهـارت ارتـبـاط

 موثــر با تــدریس باـنی بزرگ، روانشنـاس مرکز برگزار گردیـد. در این نشست که جـمعی

 از کارمندان ستاد، دانشکده پزشکی و بیمارستان طالقانی حضور داشتند، مفاهیم ارتباط موثر

 و مولفه های موثر در بین کارمنــدان مطرح گردیـــد. این کارگاه به منظور افزایـش آگاهــی

 همکاران از نقش ارتباط موثـر در محیط کـــاری و ارتقای سلامت روان بــا بـــرخورداری

 از این مهارت مورد تاکید قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : مشاوره,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 88942
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست