×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/08/15 - 10:44
  • بازدید : 13
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تحلیل روانشناختی انیمیشن درون و برون

همایش تحلیل انیمیشن درون و برون 2 در محل سالن آمفی تتاتر دانشکده داروسازی و با همت کار گروه فرهنگی و معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی و با همکاری مدیریت مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی- ایرانی برای دانشجویان در تاریخ سیزدهم آبان ماه برگزار گردید. در این همایش علاوه بر پخش و اجرای زنده موسیقی توسط دانشجویان و نمایش فبلم ، آقای مجید مردی از کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تحلیل فیلم پرداختند که می توان به موارد زیر اشاره شده است.

 

همایش تحلیل انیمیشن درون و برون 2 در محل سالن آمفی تتاتر دانشکده داروسازی و با همت کار گروه فرهنگی و معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی و با همکاری مدیریت مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی- ایرانی برای دانشجویان در تاریخ سیزدهم آبان ماه برگزار گردید. در این همایش علاوه بر پخش  و اجرای زنده موسیقی توسط دانشجویان و نمایش فبلم ،  آقای مجید مردی از کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تحلیل فیلم پرداختند که می توان به موارد زیر اشاره شده است.

این فیلم در خصوص هیجانات و رابطه ما با دنیای درونی خودمان و همچنین چگونگی تنظیم هیجانات در برخورد با فشارهای زندگی بوده است. انسان ها هیجانات مختلفی را تجربه می کنند که این هیجانات همسو با افزایش سن پیچبده تر می شود و نیازمند درکی بهتری از آنها می باشد. همچنین  این فیلم به اهمیت دوران بلوغ و مشکلات هیجانی و فشار همسالان اشاره کرده است. افراد در این دوران ممکن است تحت تاثیر فشار همسالان هم اثر مثبت و منفی دریافت کنند که نیازمند توجه بیشتری به این موضوع است.در این فیلم به چگونگی تشکیل هویت یکپارچه پرداخته شده است و هویتی که از خاطرات و تجربیات ما در زندگی بوده است و این هویت هر چقدر یکپارچه تر باشد حاکی از سلامت روان ما می باشد. همچنین در این فیلم اشاره شده است که همه هیجانات ما مفید هستند و اینکه چقدر تحت کنترل و متناسب با موقعیت و بافت باشد بسیار در بروز و سازنده بودن آن تاثیر دارد. در ادامه به بعد بدنی هر کدام از هیجانات پرداخته شد.

 

  • گروه خبری : ارشیو اخبار,گالری عکس و فیلم,پوستر و اینفوگرافی
  • کد خبر : 148673
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست